Sponsor Ads

Selasa, 31 Mac 2009

Pelancaran Awal Program Usahasama Fertigasi

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Sukacita dimaklumkan Pelancaran Awal bagi Program Usahasama Tanaman Sayuran Fertigasi Berkelompok kini dibuka untuk penyertaan. Program ini diberikan keutamaan kepada Bumiputera sama ada individu, kumpulan atau syarikat yang mempunyai modal dan berminat menceburi industri sayuran fertigasi tetapi mempunyai kekangan dari segi pengalaman, kawasan, pemasaran.

Pelaksanaan Program ini akan dilakukan oleh AA Agro Sdn Bhd yang merupakan Syarikat Pengurusan yang dilantik bagi tapak projek di Dengkil, Selangor. Kerja-kerja penjagaan tanaman sehingga mengeluarkan hasil akan diselia secara terus oleh AA Agro Sdn Bhd. Diperingkat pemasaran pula, AA Agro Sdn Bhd akan MEMBELI SEMULA HASIL berdasarkan HARGA LADANG SEMASA. Urusan pemasaran seterusnya akan dilakukan oleh pegawai AA Agro Sdn Bhd terus kepada pembeli. Tempoh kontrak usahasama adalah 3 tahun dengan opsyen sambungan.

Tawaran ini adalah terhad kepada 30 penyertaan sahaja kerana keluasan tapak yang terhad. Oleh itu, jangan lepaskan peluang ini. 

Untuk keterangan lanjut, anda boleh Klik PROGRAM USAHASAMA FERTIGASI.

Sekian terima kasih.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...