Sponsor Ads

Selasa, 27 Januari 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Tahniah dan terima kasih kepada 17 peserta Kursus Fertigasi Wilayah Tengah Bil 1/2009 yang diadakan di Presint 16, Putrajaya pada 24 Januari 2009. Semoga sama-sama kita mendapat manfaat daripada kursus tersebut.
Kursus Fertigasi Wilayah Timur -Pahang Bil 2/2009 akan diadakan pada 31 Januari 2009. Senarai peserta boleh didapati di SINI. Para peserta diminta merujuk ke menu peta dan lokasi untuk ke tempat kursus.

Untuk makluman, bilangan peserta telah ditingkatkan ke 20 orang bagi setiap kursus dan hanya akan diadakan pada hari sabtu. Pendaftaran bagi kursus bulan Mac juga akan dipinda kepada hari sabtu sahaja.

Harap maklum. 

2 ulasan:

Kotak Hijau berkata...

salam.. kursus selama sehari amat bermenafaat dan telah mencetuskn idea untuk mulekn pertanian...fertagasi best..tahniah AFFE .. disini ad cadangan supaya pihak pengurusan dapat merakamkan keadaan semasa kursus supaya peserta yang baru dapat menggunakn nye sbg contoh slps habis kursus..sbb tak semua ingat n dapat di catit..TERIMA KASIH KPD En.Apaisekian..
wassalam.

Tanpa Nama berkata...

salam...khusus nie memberi idea dan peluang perniagan kepada peserta walaupun aplikasinya dlm perancangan utk dilaksanakan...syabas kpd AFFE..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...