Sponsor Ads

Rabu, 8 Disember 2010

Projek Kursus Fertigasi Online

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, Projek Kursus Online berjalan dengan baik.. Kini Modul 1 dan 2 sudah selesai dan dalam pembikinan Modul 3-5. Saya terpaksa melakukan rakaman video sendiri termasuk proses editingnya. Agak pelik juga rasanya kerana saya bercakap sendirian berbanding sewaktu kursus sebenar. Kadang-kadang bila bercakap seorang ni susah nak berhenti sebab banyak nak cerita. Cuma takda direct soalan dari participant . InsyaAllah, saya akan sediakan Frequently Asked Questioned nanti.

Sehingga kini, saya telah menerima emel dan panggilan dari ramai yang sedang menunggu hasil Kursus Online ini. Ada yang nak hadir kursus dari Sabah dan Sarawak tapi saya nasihatkan agar tunggu bulan Januari nanti utk dapatkan CD Kursus. Ini dapat jimatkan kos penerbangan dan penginapan di sini. InsyaAllah, segalanya berjalan seperti yang dirancangkan. Harap dapat bersabar, ya.

Nantikan kemunculan pada bulan Januari 2011.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...