Sponsor Ads

Selasa, 3 Februari 2009

Kursus Akan Datang


AFFE mengucapkan tahniah dan terima kasih kepada graduan Kursus Fertigasi Bil 2/2009 yang telah diadakan di Pahang. Semoga ianya memberi manfaaat kepada kita semua.
Kami juga mengucapkan Selamat Datang kepada Peserta Kursus Fertigasi Bil 3/2009 yang akan diadakan di Kg Tengah Abi, Perlis pada 7 Februari 2009. Sila rujuk di menu Peta dan Lokasi untuk arah tuju ke tempat kursus.

Bagi tuan-tuan dan puan-puan yang berminat untuk menyertai kursus yang dianjurkan, masih terdapat beberapa kekosongan bagi Kursus Fertigasi Bil 5/2009 dan tiada kekosongan lagi bagi Kursus Fertigasi Bil 4/2009. 

Tuan-tuan dan puan-puan yang berminat dinasihatkan bertindak segera sekiranya ingin menyertai kursus anjuran kami kerana tempahan tempat kursus hanya akan dibuat setelah bayaran komitmen RM50 beserta maklumat peserta diterima berdasarkan siapa cepat dan seterusnya pengesahan akan dikemas kini di menu senarai peserta. Sekiranya hanya pertanyaan mengenai kursus dikemukakan dan bayaran komitmen segera masih belum dilakukan, pihak penganjur tidak menjaminkan tempat untuk kursus se;erti yang dimaklumkan.

Sekian, harap maklum.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...