Sponsor Ads

Khamis, 4 Oktober 2007

Semaian Serai Hari Ke 3

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari Rabu lepas sempat aku tengok2 semaian serai aku sebelum pergi kerja. Maklumlah, siang sampai ke malam takda kat rumah.. pagi tu je yang sempat pusing2 kejap. sempat juga aku snap gambar serai tu... nun tengok anak serai baru dah naik...


Rasa2 InsyaAllah okey kot... semuanya aku tanam 8 rumpun...tapi ada pulak satu rumpun tu hilang sebatang.... siapalah punya kerja malaun lahabau mengebas serai aku tu...dah tak jadi Mercedez yang satu rumpun tu...mungkin adalah orang gaji jiran masa jalan2 kat kawasan tu nampak dan kebas buat masak. Jiran2 aku majoriti kerja...Hemmm.... sabar jelah..
Okey...sambung lain kali......

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum, saya berminat dengan tanaman Serai saudara Faidzal. Saya ingin mengusahakan tanaman serai ini secara 'Contract Farming'. Mohon dapat kiranya saudara memberi nasihat/tunjuk-ajar berkenaan tanaman serai ini. saya boleh dihubungi melalui email saadsuhairi@yahoo.com Terima Kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...